Waarom VVEgemak?

Als reactie op wetswijzigingen in 2008, die een VvE onder meer verplichten om zich bij de Kamer van Koophandel in te schrijven en om een meerjarenonderhoudsplan (MJOP) voor het gebouw op te stellen, is VVEgemak opgericht als dienstverlener voor bestuur en leden van een VvE. Al snel kwamen er allerlei vragen op ons af en bleek dat er binnen kleine en grote VvE’s een sterke behoefte was aan een onlinebeheersysteem voor het voeren van de VvE-boekhouding.

– onze eerste versie

Onder de naam VVE123 ontwikkelde VVEgemak een eerste versie van een boekhoudpakket. Vele duizenden VvE’s hebben zich hierop ingeschreven en ook beheerders en overheden hebben een licentie van dit systeem afgenomen. Het enthousiasme van gebruikers, hun feedback en hun vragen, maar ook de aanvankelijke beperkingen waar zowel wijzelf als gebruikers tegenaan liepen, hebben ertoe geleid om een nieuwe en uitgebreidere versie van het systeem te ontwikkelen.

Wat is VVE123 Public?

Mede op basis van eigen ervaring en feedback van gebruikers is in de afgelopen jaren door onze professionele VvE-beheerder en onze terzake deskundige softwareontwikkelaar het huidige onlinebeheerpakket voor VvE’s ontwikkeld: VVE123 Public. De software is ontworpen op basis van zowel de kennis binnen ons beheerkantoor van financiële, juridische en technische processen waarmee een VvE te maken krijgt, alsook de ervaringen van de grote groep gebruikers ervan. Hierdoor biedt VVE123 Public functionaliteiten die u in een standaardboekhoudpakket niet aantreft. Dit pakket bevat vele nieuwe modules voor geautomatiseerd boekhouden en het makkelijk verwerken van grote hoeveelheden gegevens, waardoor het nu ook mogelijk is om met dit onlinebeheerpakket grote VvE’s te beheren. Alle modules worden voortdurend verder ontwikkeld volgens de laatste inzichten op softwaregebied.

Onze software wordt dagelijks door meerdere beheerkantoren en veel Verenigingen van Eigenaars van verschillende omvang gebruikt om de vereniging adequaat en naar tevredenheid van de gebruikers te beheren. Ook diverse grote Nederlandse gemeenten hebben een licentie van de software, waarmee zij veel VvE’s bij het zelfbeheer ondersteunen. Hierdoor bent u verzekerd van een gebruiksvriendelijk online beheerpakket waarmee u op een eenvoudige wijze administratieve handelingen uitvoert en de boekhouding bijgewerkt.

Ons beheerkantoor

VVEgemak is tevens een beheerkantoor dat over een aantal onderscheidende zaken beschikt.
 

Een SKW-certificaat (Samen Kwaliteit Waarborgen) voor VvE-beheer (certificeringsnummer SKW.010686.01.NL).
Een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) als aangesloten instelling bij assurantiekantoor BON Advies Groep voor advies en bemiddeling bij verzekeringen.
Op elk relevant vlak hoogopgeleide in-house specialisten die werken binnen een uitgebreid netwerk van partners om VvE’s en hun leden optimaal te bedienen.
Lid van Vastgoedmanagement Nederland (VGM NL), de belangenbehartiger voor vastgoed- en VvE-managers in Nederland.

Onze Referenties

			SELECT
				id, naam_en, tekst_intro_en, tekst_en, tekst_en_2
			FROM default_arts
			WHERE live = 1 AND id IN (299,317,300,301,302)
			ORDER BY plek ASC